سرخط خبرها

پخش «محفل ۲» از ۲ شبکه تلویزیونی در ماه رمضان + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۱۶۴۴۰
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
  • ۲
پخش «محفل ۲» از ۲ شبکه تلویزیونی در ماه رمضان + زمان پخش
فصل دوم برنامه «محفل» که به عنوان پدیده تلویزیونی از آن یاد می‌شود از روز سه‌شنبه ساعتی قبل از افطار میزبان مخاطبان شبکه سه خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل دوم برنامه «محفل» که به عنوان پدیده تلویزیونی از آن یاد می‌شود از روز سه‌شنبه ساعتی قبل از افطار میزبان مخاطبان شبکه سه است و ساعت ۲۳ از شبکه قرآن پخش خواهد شد.

دکور فصل دوم «محفل» نسبت به سال گذشته تغییرات بیشتری داشته، البته داوران حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» و مجری رسالت بوذری همان تیم فصل قبل هستند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ف.م
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
0
1
عرض سلام وادب خدمت دست اندر کاران برنامه خوب وتأثیرگزار محفل شبکه قرآن سیما،موردی بود که حس کردم گفتنش خدمت بزرگواران باعث می شود توجه خداوند وائمه علیهم السلام را ان شاالله بیشتر جلب کند و از اینکه خدای ناکرده از چشم شان بیندازد جلوگیری کند وآن اینست که تصویر بردارمحترم در زمان های مختلف وحساس تصویرخانمها را بصورتی که در چهره آن بندگان خدا میبرد و انگارتنها سوژه شان چهره خانمهاست،میخواهم بپرسم از شماآیاغیرت شما اجازه میدادکه اینگونه ازهمسرو ناموستان تصویربرداری شود؟چراتصویرآقایان رانمیگیرند؟آیاحضرت زهرا،علی بن ابیطالب وامام زمان راضی هستند که اینگونه ازچهره خانمها برای جذابیت برنامه استفاده شود؟اگر امید به توجه ائمه دارید لطفاً به این نکته توجه شودیاعلی
صدیقه سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
2
1
با سلام و خدا قوت خدمت شما و داوران محترم برنامه که زحمت می‌کشند. بنده برنامه امروز یک شنبه نوزدهم فروردین ماه رو مشاهده کردم . خواستم بگویم که واقعا برای شما و داوران برنامه بسیار بسیار متاسفم که حافظ قرآن که فردی با معلولیت ذهنی و جسمی میباشد بقول خودتان اعجاز خداوند است را لایق دست بوسی ندانستید ولی برنامه روزقبل برای بچه های قاری قرآن سر ودست میشکوندید . خیلی خیلی برایتان متاسفم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->